091029

En lååååång dag full av massa resande fram och tillbaka.
Det är vad jag har sysslat med hela dagen. Det blev först buss från Linköping till Sthlm i morse, sen tunnelbana och buss för att komma hem till familjen och min sjuka lillasyster =(. Åkte hem och vände, körde henne till vårdcentralen där hon blev undersökt. Körde sedan hem henne så att hon fick sova och åkte själv tillbaka till vårdcentralen för att kolla upp min yrsel. Det visade sig inte vara något speciellt, utan kan vara en förkylning som ligger och lurar eller att jag varit så uppstressad den senaste tiden. Ska försöka ta det lite lugnt =). Åkte sedan förbi donken och köpte lite mat till mig och syster och nu är jag äntligen "hemma"!

Ska alldeles strax åka iväg och hämta Ellen samt köpa mat, ville bara säga att jag lever och mår ok (är riktigt tung i huvudet). Igår dog mitt internet så det var därför ni inte hörde något från mig =(.

Vi hörs när vi hörs, nu ska jag umgås med Ellen hela kvällen, ser verkligen fram emot det =).

/Elin

PS. Min pappa hade köpt lite fina saker till mig i Kina =D. TAAAAAAACK pappa! Ni får se när jag har tid =) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0