091028

En NY och solig dag i Linköping =).
Hoppas alla har sovit gott i natt? Jag kan väl säga som så, sovit har jag gjort, men jag har vaknat flera gånger när jag ska vända mig. Huvudet har inte snurrat och jag var nog bara rädd att det skulle göra det. Hoppas jag sover bättre i natt =).

Mitt huvud känns okej idag. Det snurrar inte i alla fall =). Det är bara väldigt tungt. Men jag antar att det blir så efter en dag med obalans :P.



Sitter här med "skogshuggarskjortan" på och ska snart hoppa i jeansen. Dagen ska ägnas åt föreläsning, läsa massor i boken och äta middag med Eve och Angelica. Jag hade tänkt att sitta kvar i skolan och läsa till fem (när Eves redovisning slutade), men jag måste nog åka till stan och springa iväg och prova bootsen jag önskar mig i födelsedagspresent och gå förbi frisören och fråga vad jag ska ta mig till med mitt hår...

Imorgon åker jag =). Till huvudstaden ;). Bussen går redan halv nio, så jag måste packa klart ikväll. Har redan lagt fram lite kläder på pallen, men det är fortfarande en del som ska med =).

Nu är det dags att slänga på lite smink, sätta i linserna, hoppas i jeansen och bege sig till skolan. Ha en fin dag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0