091027

Vilken dag jobbig dag som ändå slutade helt ok...
Vaknade imorse och kunde inte röra huvudet åt sidorna för då snurrade hela rummet. Jag ignorerade och klev upp, kunde stå upp i ett par sekunder och var sedan tvungen att slänga mig i soffan igen. Hela rummet snurrade, benen darrade och jag blev helt kallsvettig. Det lilla jag hade i magen höll på att komma upp och jag förblev liggandes. Bestämde mig för att äta lite och sova en stund till, vaknade sedan i tid att komma iväg till föreläsningen. Tyckte mig känna att jag mådde bättre och skuttade glatt upp ur sängen. Det fick jag ångra lika snabbt igen. Hade fått på mig halva outfiten för dagen och stod och smetade på mascara när hela rummet började gunga. Då blev det sängen igen. Fick ringa och sms:a dem berörda och stannade sedan kvar i sängen till tolv. Då kunde jag äntligen, sakta och säkert, kliva upp ur sängen.

Tog mig iväg, lite halvskakig och varm, till skolan för grupparbete. Satt med det till fyra då det var dags för mig att trycka i mig lite mat. Åkte sen ner till biblioteket i skolan och läste i boken i 2 timmar. Cyklade hem, duschade, fixade middag och matlåda samt diskade undan allt. Håller även på att tvätta lite inför hemresan på torsdag.

Jag är fortfarande lite snurrig i huvudet och försöker mestadels att titta framåt och inte göra hastiga rörelser. Ser fram emot en tidig kväll efter DH och Christine som börjar snart =).

Vad beror detta på då?? Jag har faktiskt ingen aning...Det har nog något med balanssinnet att göra i alla fall ;). Jag hade det flera gånger när jag var yngre, men nu var det längesen (förutom i Göteborg, men då var det inte alls lika illa). Jag hoppas att det försvinner till imorgon och att jag kan gå på föreläsningen och stanna kvar och läsa massor i boken. På kvällen blir det nog kvällsfika med E, ska bli trevligt!


En låt som passar mig idag :P.

Ha det fint!!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Julia

Men gumman, du borde gå till en doktor och undersöka dig! Så här kan du inte ha det! :( Pussar <33

2009-10-27 @ 21:35:44
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0