091023

God morgon bloggvärlden.
Idag är det en NY dag här i Linköping. Vädret är dock inte på topp =(. Men min dag ska ägnas åt att göra fint i badrummet, damma av alla ytor och dra en repa med dammsugaren. Samtidigt ska det köras mängder av maskiner med tvätt, har inget rent att sätta på mig. Första maskinen är snart klar och jag ska sätta igång med städningen.

Först ska jag nog få i mig lite frukost i min tomma mage. Ikväll får vi besök och då ska det bjudas på middag och gott. Ska bli riktigt trevligt =).

Vid 13 ska jag iväg på en sak och efter det blir det nog en runda på stan för att fota lite kläder och sånt jag önskar mig i födelsedagspresent (fyller 18 nov.). Något tips? Ska även springa förbi någon teknikaffär och kolla mobiltelefoner. Har hittat en superfin touchscreen som jag älskar, ska bara kolla på den och se om den är lika snygg i verkligheten. Jag vet att jag "faller" för snygga mobiltelefoner, men den här har även fått bra recensioner på pricerunner, så det så! Haha...

Nu är det dags att dra igång den här dagen. Vi gör det med ett ägg, nyköpt bröd och en kopp te. Ha en underbar dag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0