091019

Ni förstår va??
Vad jag har sysslat med idag menar jag givetvis ;). Kör bara en snabb överblick av dagen. Plugg från 9 till strax efter 19 med två pauser och en kort promenad. Jag är HELT slut i både huvudet och kroppen. Har bara kommit hem och plockat undan samt ätit några mackor. Ska faktiskt snart börja avrunda kvällen, måste sova ordentligt i natt och jag är grymt trött nu.

Idag fick jag i alla fall en glad överraskning i brevlådan, mina glasögon =). Äntligen ser jag ordentligt igen ;)!

Det blev det sista paret av dem ni fick rösta på =). Dem var faktiskt både mina och Richards favorit, och det var skönt att så många höll med oss. Det gjorde valet enkelt om man säger så =). Ni får se dem på när jag vant mig vid dem, känner att jag mår lite illa :P (brukar göra det när man får starkare glas).

Jag har inte mycket ork till att skriva mer än såhär och hoppas bara att alla haft en underbar dag <3.
Jag ser INTE fram emot morgondagen, men jag kommer kämpa in i det sista!! Jag vill aldrig mer se detta.

God natt.
/Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0