091018

Ska alldeles strax bege mig mot mitt nya hem, biblioteket!
Idag ska vi dock fokusera på inlämningsuppgiften och fixa till den. Vi har bestämt att vi måste vara klara vid 16 för då stänger biblioteket. Sedan ska i alla fall jag och L vidare till något mysigt café och äta middag samt fortsätta med kalkyleringen =). Blir en dag full med plugg som vanligt.

Igår kväll varvade jag att läsa i kalkyleringsboken med att kolla Sex and the City. Det var skönt att göra något roligt emellanåt ;). Har sovit drygt 9 timmar med ett avbrott mitt i natten när Richard kom hem. Så jag känner mig lite utvilad idag, men är rädd för att jag snart går in i trötthetskoma =(.

Hoppas ni alla får en underbar söndag! Här i Linköping skiner solen och helst av allt denna söndag hade jag velat gå runt ån med några härliga tjejer, fika i flera timmar på ett mysigt café och sedan umgås med älskling på kvällen. Det hade varit en perfekt söndag enligt mig. Får väl se om solen skiner nästa söndag, i så fall blir det like my dream :P.

Nu ska jag hoppa i lite kläder och bege mig. See yá!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0