091017

Lördag och egentligen helg, men inte för min del =(. Jag har pluggat hela morgonen, men har nu pausat med att äta lite brunch. Ska snart iväg till biblioteket och diskutera flera kapitel med L. Det gick jättebra igår eftermiddag när vi diskuterade samt räknade några tal =). Det enda är väl att det tar en sån himla tid.

Gårdagen var för övrigt jättebra och mysig <3. Kom hem från biblioteket strax efter 17 och överraskades av en nystädad lägenhet =). Strax efter kommer Richard hem med 5 röda rosor =). Jag blev så himla glad!!!




Helt UNDERBARA!! Dem doftade underbart och så otroligt vackra. Richard hade fått en lektion i hur man sköter rosor ;).

Vi gick iväg ner på stan tillsammans. Richard skulle välja ut en t-shirt som han skulle få av mig, men hittade ingen (så han har en tillgodo). Gick förbi systemet där Richard köpte en flaska rött och jag en flaska jordgubbscider ;). Sista stoppet blev Clas Ohlson där vi skulle kolla på en gemensam present till oss i form av en smörgåsgrill, men vi vill ha en röd =). Vi ska kolla ICA Maxi nästa gång vi är där.

Gick hem och fixade iordning oss och bytte om.

Tröja - Rut m.fl., linne - H&M, kjol - Zara, leggings - Gina.

Fortsatte sedan iväg till restaurangen Butterfly. Den var helt ok! Lagom med mat för min del, men Richard ville ha lite mer och blev inte riktigt mätt. Vi åt kycklingspett =). Gick vidare till Hemköp och köpte med oss lite gott hem. När vi väl var hemma satte vi på Idol, tände ljus, hällde upp varsit glas med rödvin/cider och bara njöt av varandras sällskap <3 <3. Kvällen var perfekt!!! Älskar dig Richard!!!



Nu måste jag byta om och kila iväg till biblioteket. Hoppas ni alla får en underbar lördag, njut av att det är helg åt mig också ;).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0