091016

5 ÅR IDAG <3 <3 <3


Detta var 2005, när vi hade varit ihop i ett halvår =).


Detta var 2007, uppklädda och snygga ;).


Detta var 2007 när vi reste till Italien ihop med min familj.


Under min och pappas födelsedagsmiddag 2007 =).


En vecka på Gotland tillsammans 2008

Idag har vi alltså tillbringat 5 år av våra liv ihop och jag älskar honom jättemycket. Vi har upplevt så mycket tillsammans =). Vi har varit utomlands tillsammans 3 gånger (2 gånger i Italien och 1 gång i Fuerteventura), varit på Gotland tillsammans flera gånger, flyttat hemifrån tillsammans, upplevt motgångar tillsammans osv. Det är min andra hälft som vet och kan allt om mig. Vi är så olika, men ändå så lika. Han är en STOR del av mitt liv!

Idag ska vi fira detta genom att gå ut och äta en romantisk middag på en Italiensk Restaurang. Sedan blir det lugnt med kramar framför tv:n ikväll =).

Är ju som sagt mitt uppe i att plugga inför tentan, så det har varit en tidig morgon för min del idag och det blir det även imorgon. Tänkte starta morgondagen med en powerwalk och sen köra järnet hela dagen. Nu ska jag fortsätta läsa i Kalkyleringsboken, sen ska jag träffa några på bibblan vid halv ett och diskutera. 

Hoppas ni får en fin dag allesammans!
/Elin 


Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS!!!!

2009-10-16 @ 11:15:16
Postat av: Hugo

Grattis från ett regningt Bangkok. Om 2 timmar går flyget och då får man komma hem till regniga och kalla Sverige igen.

2009-10-16 @ 17:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0