091015

UPPE!!!
Idag skiner solen, men det är bara 3 grader varmt (kallt) ute. Inne i lägenheten är det 17...jag fryser ihjäl! Ska verkligen ringa hyresvärden för det här går bara inte =(. Sitter just nu och äter frukost (vilket självklart inkluderar en varm kopp te).

Dagen ska spenderas i skolan. Det ska pluggas extern och kalkylering, yey ;). Jag är glad i alla fall eftersom jag ska träffa tjejerna ikväll och käka middag =). Man måste bryta av sina studier med sådant, annars tror jag att man ger upp (jag i alla fall).

Ska alldeles strax slänga på mig lite smink och fixa frisyren, sen bär det av till skolan...

/Elin

Kommentarer
Postat av: Lacka

Jag ser också jättemycket fram emot ikväll, blir naaajs :)

2009-10-15 @ 10:01:28
URL: http://lackalejon.blogg.se/
Postat av: Hugo

Sista natten i Shanghai och även om jag inte varit här så länge så har jag fått en chans att se staden. Stort och gillar man shopping så är det nog inte så dumt men om det finns något annat positivt vet jag inte. Vi får se vad tomten har i säcken när han kommer hem:-)

2009-10-15 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0