091014

Det blir inte mycket bloggande nuförtiden!! Jag hoppas att ni förstår varför och klarar er bra en vecka med lite mindre uppdateringar!?

Igår blev en ännu längre dag i skolan. Först pluggade jag ju hemma på morgonen och hela eftermiddagen/kvällen ägnades åt att göra klart inlämningsuppgiften. Nu är vi så gott som klara =). Det känns skönt att kunna lägga all tid på att tentaplugga nu!! Satt i alla fall till kvart i 9 och kom hem precis när DH började (vilken tur!). Sen blev det Christine efter det och läggdags.

Klev upp vid halv 9 idag och duschade. Sen har jag hunnit klä på mig och äta frukost. Måste strax packa väskan och föna håret =). Det är 2 grader idag =S...jag är hänger inte med. Dock skiner solen =).

Dags att göra lite nytta. Ha en FIN dag!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0