091012

Måndag - grått, kallt, tråkigt och ångest!! Ååå vad jag ser fram emot den här veckan...

Hade svårt att somna igår eftersom jag sov så länge på morgonen. Fick i alla fall nästan 9 timmars sömn =). Skönt!! Dock känner jag mig inte så pigg idag. Jättehängig, hostar, har ont i halsen och snörvlar (nytt!). Känns som det kommer bli en tuff vecka om jag ska må såhär =(. Kan inte någon komma med ett superbra botemedel?

Det får bli en ipren nu och så ska jag bunkra med halstabletter och nässpray till skolan ;). Måste ju vara med girlsen på vår inlämningsuppgift, annars hade jag nog stannat hemma idag och pluggat =(. Vi får se hur det är imorgon, för mår jag såhär, så stannar jag hemma!

Nu är det dags att äta upp min frukost och fixa iordning mig, måste rusa om 24 min ;).

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0