091010

Goooood morgon!! Idag är det Lördag och jag känner mig inte alls bra =(. Kul att vara sjuk på helgen, ICKE!!

Det blev en väldigt låååång sovmorgon för mig idag, vilket säkert var bra =). Vaknade vid 10 när Richard klev upp för att åka iväg och träna, tog en strepsils och drack c-vitamin innan jag somnade om. Vaknade vid 13 :P. Klev upp och hoppade in i duschen. Försökte få fram några ord ur min mun, men det vill inte. Låter som en anka typ :P, haha...Har aldrig varit med om att nästan förlora rösten förut. Lite läskigt :P. Aja, har i alla fall fått i mig lite frukost och ska strax klä på mig. Jag och Richard ska till Ikano och storhandla, kyl och frys gapar tomma och vi är hungriga ;).

Annars blir det en lugn dag. Måste vila! Vi ska ha myskväll ikväll, så det blir att köpa med sig lite chips och godis hem ;). Det är Danmark-Sverige ikväll som vi ska se. Vad ska ni göra ikväll??

Nu är det bestämt att jag åker HEM den 29 oktober. Eller i alla fall enligt min plan. Vet inte vilken tid och så jag kommer åka hem till Sthlm, men hem ska jag ;). Ska träffa Julia, E och kanske S och Ellen (?). Vill även umgås mycket med min familj =). Längtar otroligt mycket efter dem!! Det är så TOMT i mitt liv utan dem :'(. Så jag LÄNGTAR verkligen till den helgen!!!


Damerna brevid mig vid bordet =). (Jag i mitten)


Damerna mitt emot =).

Nu drar vi =). Ha det fint!!
/Elin



Kommentarer
Postat av: Hugo

HEM trodde jag var Linköping? Nu sitter jag i Bangkok efter en lång flygning. Om 2 timmar åker jag vidare till Singapore och kan jag hålla mig vaken får det bli lite sightseeing och shopping till mig själv. Känner verkligen att jag vill una mig något :-) det är morgon här men fortfarande mörkt så då kan man dricka en (eller kanske var det 2) pilsner. Singha smakar alltid gott. Puss!

2009-10-11 @ 00:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0