091009

Neeeeeeeeeeeeeeeej! Idag vaknade jag med riktigt ont i halsen =(. Varför?? Hostan låter inge vidare och halsen smärtar. Sitter just nu och dricker varmt honungsvatten. Ska proppa i mig strepsils idag och kanske måste jag ta en värktablett om jag ska orka med kvällen. Jag tänkte inte banga ikväll för att jag är sjuk, så det så!

Har ju inget jättespeciellt planerat i helgen, förutom att åka till Ikano och handla mat med Richard, plugga och röra på mig. Jag orkar nog allt förutom det sista! Det är inte bra att springa om man har ont i halsen...

Idag ska jag alltså gå till bibblan och plugga med L och A. Sedan ska jag och A gå en liten runda på stan. Efter det är det bara hem och duscha, byta om, fixa håret, sminka mig osv. Det tar nog ett tag ;). Förfest hos H i min klass vid 17, trevligt trevligt!

Dags att göra lite nytta. Ha det fint.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0