091008

Mitt internet fungerar INTE hemma =(!!!
L och A sprang precis för att köpa lunch så jag passar på att visa att jag lever ;). Vi (jag och Richard) försökte fixa internet igår, men det vill inte fungera =(. Hade planerat massa roliga inlägg i bloggen ;), men icke. Så jag ägnade kvällen åt att kolla tv och slappa =).

Löprundan gick bra, körde som vanligt 100 sit-ups och stretch efteråt. Kom hem och fixade middag i form av fiskbullar och potatis, mums!!! Sedan ägnades kvällen åt Bonde söker fru och dagens man ;). Haha...skäms :P!

Idag ska jag sitta i skolan till tre, sen blir det hem och möta Annika för promenad och fika =). Ska bli riktigt trevligt!! Ikväll blir det nog en del plugg samt Criminal minds. Hoppas internet funkar ikväll så att jag kan beställa mina brillor =). Har nog bestämt mig nu. Tack för er hjälp!!

Dags att göra lite uppgifter i boken innan tjejerna dyker upp med mat =). Ha det fint så länge!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0