091006

Gooood morgon =).
Idag skiner solen, men termometern visar endast 5 plusgrader =S. Det har gått från ganska varmt till otroligt kallt på bara några dagar. Jag hade inte räknat med att behöva plocka fram vantar och mössa fören i november :P. Jag gillar i och för sig att klä på sig ordentligt med kläder och ge sig ut på en långpromenad. Luften är så frisk på hösten, den känns ren och bra att andas in ;). Funderar faktiskt på en sådan promenad efter skolan idag =D.

Har räknestuga idag i skolan. Jag, A och L ska försöka komma igång med vårt praktikfall. Det är lite svårt att börja när vi inte kommit så himla långt med att räkna och läsa (började ju med detta förra veckan). Men vi ska försöka se vad vi kan göra idag!! Jag har planerat att sitta i skolan till 16 (så sista timmarna blir det nog till att plugga ensam). Sen blir det hem och svänga förbi apoteket. Har fått så otroligt torra läppar nu och behöver idominsalva för dem genast. Även mina vitaminer börjar ta slut =(. Så det måste införskaffas lite därifrån.

Nu ska jag hoppa i lite kläder, sätta i linserna, sminka mig och fixa håret! Hoppas ni får en bra dag.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0