091005

En uppdate, sen träning =)!!

Min morgon blev inte riktigt som planerad. Jag hade satt klockan på 9 för att hinna med allt som jag skrev igår. Stängde av klockan eftersom jag fick för mig att jag var vaken och skulle kliva upp, vad tror ni jag gör?? Jo, somnar om givetvis!! Vaknar och kollar klockan som visar 10.50. *SUCK*. Hoppade in i duschen, fixade frukost, pratade med Richard och läste lite i kurslitteraturen. Jag hann varken tvätta eller dammsuga =(, men jag tar igen det ikväll!

Eftermiddagen ägnades åt föreläsning. Ska alldeles snart gå ut och springa. Väldigt seg och trött, så jag tror verkligen jag behöver extra energi. Efter det blir det att handla mat, laga mat och äta mat ;). Ska även som sagt hinna dammsuga och köra några tvättmaskiner. Bör även hinna med lite plugg innan jag somnar, tidigt...


Kallt utomhus resulterar i att man måste pälsa på sig ;). Väst från Peak, Halsduk från BikBok och vantar har min älskade mormor stickat =)!!!



Dags att byta om!! Hörs senare =).
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0