091004

Söndagen börjar lida mot sitt slut =(!!!

Jag har haft en helt UNDERBAR helg med tjejerna i Örebro <3. Vi har hunnit äta kinabuffé, shoppat, festat, dansat, fikat och pratat =). Det var jätteroligt att alla kunde i helgen. Äntligen fick jag träffa mina efterlängtade kompisar efter att senast ha träffat dem i augusti =(. Jag är såååå glad!!!

Vi börjar med fredagen =). Jag åkte med tåget vid halv 4 och kom fram vid strax innan 6. B mötte mig vid tåget och vi promenerade hem. Strax efter att vi kom hem till henne kom resten av tjejerna med bil från Stockholm. Jag bytte om och sen begav vi oss till en restaurang i city och åt kinabuffé. Jag är inte jätteförtjust i kinamat, men det var gott =). Åt kyckling, ris, sötsursås, lite wok och så. Dem hade även glass, godis, friterade bananer och fruktsallad till efterrätt. Mums!! Vi hade jättetrevligt. Sedan blev det en lugn kväll hemma med mycket prat.

lördagen gick vi upp ganska tidigt och fixade iordning oss och åt frukost. Sedan gick vissa av oss ner till stan och några åkte buss. Gick runt ett tag på stan och stannade för en fika på Wayne's. Mitt enda köp för dagen blev strumpbyxor ;). Jag är nöjd att jag höll plånboken stängd! Köpte med oss lite från systemet och ica hem =). Kom hem och fixade iordning maten, sen gjorde alla sig snygga inför kvällen. Åt supergod middag i form av tortillas/tacos och till efterrätt fruktsallad och glass. Vi förfestade hemma hos B och körde ett roligt spel samt lek =). Åkte sedan med taxi ner till Frimis, ett av några få uteställen i Örebro. Det var okej där, men inte riktigt min smak =P. Hade kul när jag och tjejerna dansade, men själva stället föll mig inte i smaken ;). Sen åkte vi bussen hem och somnade vid 4.

Det resulterade i att vi idag vaknade vid halv 12. Det var jätteskönt att sova ordentligt =). Det blev bara upp och skutta, packa väskorna samt fixa iordning sig igen. Åt frukost och vinkade sen av tjejerna för att ta mig till tåget =(. Har sedan dess åkt tåg hem till Linköping, ätit torra kanelbullar (vad gör man inte när det är kanelbullensdag =P), kollat på tv och bara slappat. Har precis diskat bort massor i köket.


Örebro Slott by night ;).


B, E och Å på Kinarestaurangen =)


S och jag på restaurangen!


Min sminkning vid utgång. Hade min blåa klänning från Forever21 på mig =).


Helgens värdinna <3. Sötaste <3.


Jag i en kombinerad mys- och snygg outfit =P.


Hemresan ägnades åt detta...PLUGGA!!!

Blev inte så mycket bilder i helgen, tror E har lite fler ;). Har i alla fall massa bilder i mitt minne istället =).

Det blev en ganska sen kväll idag, men det blir nog tyvärr så när man sover till halv 12 =P. Samtidigt börjar jag inte skolan fören 13 imorgon, men jag tänkte hinna med lite packa upp, städa, tvätta och plugga innan =). Så jag ska sätta klockan på 9. Därför borde jag sakta men säkert krypa till sängs nu =). Sov gott!!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0