091002

Oktober och Fredag =)!!!

Mitt liv är lite fullspäckat just nu, därför blir bloggen lidande. Jag känner att jag måste satsa allt på skolan, men även så vill jag träffa kompisar och ha ett socialt liv ;). Jag försöker verkligen få vardagen att gå ihop, men det är svårt =(. Jag går upp i tid till att hinna klä på mig, äta frukost, göra mig iordning och packa väskan. Sedan är jag i skolan från 10 till tidigast 15. Då bär det av hemåt, antingen så motionerar jag, träffar kompisar eller handlar mat. På kvällen ska det lagas mat, diskas, pluggas och kolla massa spännande program på tv. En dag går superfort och jag hinner knappt blinka så är den över =(...vet inte om det är bra eller dåligt?!?!

Nu har jag i alla fall tagit mig tiden att sätta mig ner framför datorn, en LITEN stund!! Sitter just nu och äter frukost, men klev upp redan vid tio i 9. Har plockat fram kläder, provat kläder, packat ner kläder och duschat sedan dess. Är snart redo att åka till Örebro <3. När jag ätit upp min frukost ska jag hoppa i en varmtröja och ge mig ner till affären för att handla lite till tåget, måste även hämta upp vantar från förrådet, det är ju jättekallt ute nu =(...det har gått så fort!!

Gårdagen ägnades åt plugg i Stadsbiblioteket från 9 till halv 3. Sedan gick jag hem och slängde i mig en snabb lunch. Mötte upp E och A vid Stora torget där vi fortsatte till cafét Berget. Det var mysigt och hemtrevligt, men jag gillar nog bättre lite mordernare caféer =). Sällskapet kan man dock inte klaga på ;), vi hade supertrevligt och satt där i flera timmar och snackade. Sedan så gick jag och E ut och gick långa rundan vid ån i duggregn. Det var superskönt att röra på sig och dessutom ha sällskap =). Hem och slänga i sig mat då magen gapade TOM. Resten av kvällen kände jag mig helt tung i kroppen och hade ingen ork att göra någonting =(. Blev Idol och Criminal Minds. Somnade hyfsat igår och vaknade ganska utvilad idag (vaknade i alla fall av mig själv).

Ett tecken på att jag är stressad är när jag får mycket finnar. Jag är jättetacksam för min hy i vanliga fall, då jag sluppit acne och mycket finnar. Men i sådana här perioder med mycket i skolan, längtan, svårt att lägga sig i tid (vilket resulterar i för lite sömn), nervositetsmage osv. så dyker dom upp. *Poff,poff,poff*. Har massor på hela hakan =(. Jag borde verkligen tagga ner lite och försöka planera min tid bättre...men det är så svårt.

Dags för mig att göra lite nytta, ska nämligen till skolan vi halv ett.


Mee igår i min nya mössa ;).

/Elin

Oooops!! Vill även säga till er att vi kommer nog inte höras fören på söndag, tar inte med datorn. Hoppas ni förstår =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0