090911

Söndag!!!
Ser INTE fram emot nästa vecka =(, kommer bli en mycket jobbig sådan. Fast jag försöker hålla humöret uppe genom att tänka på allt roligt som är efter tentan. Jag och Annika ska nog se på bio dan efter tentan, sedan kommer Annika och Thomas hem till oss på middag på fredagen 23/10 och på lördagen har L och A 50-års fest med White trash- tema. Jag och A har redan bestämt hur vi ska klä ut oss, kommer bli så sjuuukt bra ;)! Helgen efter det åker jag hem till Sthlm (mitt riktiga hem är i Linköping, men jag kallar faktiskt min familjs hem också hem!) och ska umgås med vänner och familj. Längtar <3 <3.

Men först måste jag kämpa mig igenom ekonomin. Jag har redan hunnit plugga 2 timmar idag =). Det går så segt bara. Prio 1 idag är att plugga, massor. Så nu har jag bara pausat med att sätta på en maskin tvätt, ätit sen frukost (men ååå så gott) och bloggat. Alldeles snart är det dags att fortsätta =(.

Ska även försöka mig iväg på en promenad längs ån. Vädret är inte på topp, men jag är hängig och seg, så det vore väldigt skönt med frisk luft. Så får det bli =). Ikväll ska vi äta paj =).

Ha en bra söndag!! Ps. Halsen är sådär, har inte jätteont, men hostar ganska mycket (och då gör det ont). Dricker mycket te och försöker att inte prata så mycket! Ds.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0