Wow

Vad mycket snygga kläder och skor dem har fått in på H&M. Jag blev helt plötsligt väldigt shoppingsugen!!!


Vad sägs om denna coola och snygga blåsa? I like! Endast 299:-.


Kolla klacken!! Helt tokigt snygga. Synd som sagt att jag inte kan gå i högklackat. 399:- för dessa.


Jättesöta ballerinaskor. Dessa blev jag RIKTIGT sugen på. 199:-!


Denna snygga fuskpälsväst är på rea =D. 299:- ENDAST.


Som sagt högklackat, men det är ju SÅÅÅÅ snyggt! Dessa finns även i skrikig rosa och glänsande guld. Jag önskar så att jag kunde gå i dessa UNDERBARA skor som endast kostar 299:-. 12 cm klack...

/Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

Shoppingsugen??? Ovanligt! :P



PUSS

2009-11-08 @ 08:08:30
Postat av: Julia

Elin, du KAN gå! Det krävs bara lite träning, städa med ett par klackisar vetja! :D Pussar

2009-11-08 @ 15:39:23
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0