VINTER =(

 



Vilket SKITväder det är idag (rent ut sagt!). Imorse (vid halv elva :P) när jag vaknade så regnade det och sedan begav jag mig till skolan och då var det "snöblandatregn" som sagt. Man blev blöt och kall, en riktig höjdare. Kom hem för en timme sedan och cykelturen hem från skolan var INTE att leka med =(. Det var jättekallt och så "slaskregnade" det på oss. Frös, var blöt och längtade till sängen ;).

Nu har det också hunnit bli jättemörkt ute =(. Varför gillar någon hösten???? Jag blir så trött och frusen under hösten, vad är det för bra med det :P??? Från och med idag har jag i alla fall HELG =). Jag kommer i och för sig behöva plugga en del, men ingen skola imorgon i alla fall. Ska nog gå till biblioteket och läsa massor i alla fall (bara för att jag är så ambitiös...:P).

Ska alldeles strax springa iväg ut i mörkret och fixa lite ärenden. Först måste jag ringa frisören och boka tid =).
Hörs!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0