Torsdag kväll...

...ska ägnas åt följande:

- Fixa och måla mina naglar med fransk manikyr =).
- Gå till Netto och handla inför festen (om jag hinner idag)
- Plocka undan all "skit" som ligger och skräpar överallt. Flytta ner påsar och saker i förrådet.
- Dra en repa med dammtrasan i sovrum, vardagsrum och badrum. Samt dammsuga sovrummet.
- Sola ansiktssolarium.
- Äta middag med Evelina =).

Som ni ser blir det busy kväll, så vi hörs när det är dags att sova. Ska träffa Evelina om en kvart, först ska jag börja plocka undan lite ;). Hörs!

/Elin


Min motsats idag ;). Skalman!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig middag. Städa inte för mycket nu bara för ja å Angelica kommer å "skitar" ner på lördag ;)

2009-11-12 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0