Stockholm <3

"I Stockholm är jag född, där har jag min familj och jag hittar nästan överallt..." ;). Kom att tänka på den låten av Orup när jag skrev rubriken, det stämmer ju faktiskt :). Nu sitter jag i alla fall på bussen som ska ta mig till Stockholm. Det är lite småsegt, men det går nog ganska snabbt. Åker ju med Bus4you och de har lyxiga stolar och internet :). Superbra! Då kan jag ju kolla cybervärlden innan jag kommer hem och ägna all min tid åt att umgås med la familia <3.

Idag har jag varit i skolan en sväng. Vi kollade igenom arbetet och ändrade lite, sedan hade vi som sagt möte med vår "mentor". Det gick sådär :(! Vi har lite mer kvar att skriva än vi trodde, men men...det blir till att ge järnet nästa vecka bara ;).

Ikväll ska jag bli bjuden på Kycklinglasange (favoriträtt som liten) och till efterrätt Creme Brûlée, det är bra att fylla år :).

Förresten, solen visade sig i Linköping idag. Hur fint som helst :). Tyvärr sitter jag ju på bussen istället för att vara ute, så det var lite otajmat :P. Hehe...


Bild från min födelsedag i onsdags <3.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0