Sova :)

God kväll bloggen!
Nu börjar jag bli lite trött här hemma. Har ju som sagt varit uppe sen halv sju imorse :(. Ska alldeles strax sova, ska bara läsa lite i boken innan. Imorgon har jag och Richard en date kvart över sju, på morgonen...Vi ska SJÄLVKLART kolla julkalendern och öppna första luckan <3.

Idag kom jag efter ett tag iväg till biblioteket. Jag läste och räknade lite om vartannat. Efter en stund gick jag hem och bytte om till denna outfit...

(Tröja från Stadium och Byxa NYA från H&M)
...och begav mig ut på en lång powerwalk med Angelica och Evelina :). Det var OTROLIGT skönt med frisk luft! Kom hem och pratade med älskade mamma i telefon <3. Fixade mig lite middag i form av fiskbullar och potatis. Har duschat och fixat iordning mig för att sova och det är precis vad jag ska göra snart :).

Imorgon blir det 3-timmars föreläsning (segt!) och sedan massor med plugg på eftermiddagen. Blir en lång och halvseg dag. Men på kvällen är det min tv-kväll med både DH och Christine :D. Längtar även till middagen med Annika på onsdag, fikat med L på lördag och adventsmys med Evelina och Angelica på söndag :). Helgen blir grym i alla fall ;).

Sov gott Sverige!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0