So sick...

HEMMA efter en riktigt trevlig kväll med Evelina :). Pallade mig iväg till henne efter att ha gnällt för mig själv om hur ont min höft gjorde :(. Kom dit och bestämde på vägen att en kort promenad kunde jag nog fixa, behövde verkligen frisk luft. Vi gick i lagom takt och det gjorde ont :(, men det släppte till och från. Tog mig i alla fall runt rundan och stannade sedan och handlade lite på vägen tillbaka. Bytte om och kilade över till Angelica där de hade lite förfest. Vi blev inte långvariga, utan kom mest dit för att säga hej (och ta en massa bilder :P).

Kvällen har sedan ägnats åt att äta popcorn, dricka mineralvatten som smakar läsk :), kollat på Generation fett och lyssnat på gamla låtar!

Min favoritlåt för några år sedan var...

Älska NeYo :)

En av de första skivorna jag köpte/ägde var med denna grupp...

Gruppen heter Caught in the act, någon som hört talas om dem?

Min favoritlåt för tillfället :)...

Me like...

Har avslutat kvällen med att diska undan allt från middagen. Nu är klockan över 1 och jag börjar blit trött (igen!). Så jag tycker vi hörs imorgon när jag vaknat ;). Sov gott.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0