Sleeping Beauty ;)

Hoppas att alla haft en underbar dag och kväll!?
Började med seminarium idag i skolan, det gick faktiskt över förväntan. Jag och Ameli var grymma! Fortsatte sedan med lunch och började skriva på grupparbetet. Gick faktiskt okej, men efter en stund gav vi upp och åkte hem. Slängde i mig lite att äta och åkte sedan till simhallen med Evelina och Angelica =). Blev "bara" 70 x 25 m idag, men det var för att det var så fullt i bassängen =(.
Blev inte mycket lekande idag heller, utan badade lite i bubbelpoolen och snackade massor istället. Vi bestämde bland annat att vi ska ha julfika och byta julklappar i början av december, det ser jag verkligen fram emot =).

Jag har en ganska busy vecka framför mig.
Måndag - Skola och simma

Tisdag - Grupparbete, baka och köpa födelsedagspresenter

Onsdag - MIN och pappas FÖDELSEDAG <3, grupparbete och födelsedagsfika

Torsdag - Grupparbete och kanske en promenix?

Fredag - Grupparbete på förmiddagen och sen hem till STHLM med Bus4you samt fira mig och pappa med familjen <3

Lördag - Kvarteret Skatan med familjen och födelsedagsmiddag hos farmor och farfar (ska fira mig, pappa och farmor)

Söndag - Åka och hälsa på Richards familj, slappa och åka hem till Linköping igen

Det blir en intensiv, men otroligt rolig vecka =). Vad ska ni hitta på?
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0