Seeeeeeeeent

...igen!!! Men jag har faktiskt något att skylla på ;). Ska ju ha gäster imorgon, min Bebiii kommer hit =). Då vill jag ju att lägenheten ska vara i toppskick och jisses vad jag har städat idag. Efter en supertrevligt middag med Evelina på en grekisk restaurang så gick vi och handlade lite inför festen på lördag.

Kom sedan hem och körde igång med städningen direkt. Det blev först en massa rensa och slänga. Vad mycket skit man samlar på sig. Efter det har jag dammat, dammsugat och skurat golvet i sovrummet, så här inne är det superfint och fräscht (har nog aldrig varit så fint!). Fixade sedan hallen som också ser "perfekt" ut nu;

Har plockat undan en massa skor och jackor för att alla gäster ska få plats med sitt =).

Har även kört en repa med sprayen i badrummet. Är HELT slut som vanligt och nu är det verkligen dags att sova. Vill bara kommentera en sak. Ni, precis som mina föräldrar, undrar säkert varför jag städar mest hela tiden :P!? Men när jag städar så "städar" jag. Lite mer specifikt betyder det att jag mest plockar undan saker hela tiden. Alltså lägger in kläder i skåpet, diskar, plockar bort allt som bara ligger och skräpar. Jag (eller Richard) dammsugar ungefär en gång i veckan. Dammar och tvättar badrummet likaså en gång i veckan. Så jag städar inte mer än någon annan, jag bara uttrycker det så ;).

God natt!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0