SATC

God kväll kära vänner!
Nu har jag suttit framför datorn alldeles för länge, skulle inte förvåna mig om ögonen är fyrkantiga vid det här laget :P. Har endast pausat för att få i mig lite middag samt vinkat av Richard som skulle iväg på fotboll. Det blev en otroligt seg söndagkväll, men det kanske behövdes?! Det blev bara 6 timmars sömn i natt, så det är inte konstigt att jag är lite trött och mår lite illa :(. Blir nog lägga sig i hyfsad tid (egentligen typ nu, men ett avsnitt SATC vill jag hinna med först). Har sovmorgon imorgon och börjar inte fören vid 11, men jag hade tänkt kliva upp runt 9 för att hinna läsa igenom seminarieuppgiften innan skolan.

Några av er har kanske upptäckt på bilderna från födelsedagsfesten att jag varit hos frisören? =). Håret är bara lite kortare, men lite mer uppklippt. Färgen är lite mer "kylig" än guldig, precis som jag ville ha det. Så nu är utväxten borta och jag är en blondie igen ;).


Framifrån efter frisörbesöket.


Ser lite guld/gult ut, men det är kameran. Det ser även ut som jag har utväxt, men det är på grund av att jag råkade få lite vatten på huvudet av duschen :P (därför det är mörkare).

Vad tycker ni?? Jag ska spara ut till ganska långt hår nu, får se om jag passar i det =). Mitt hår växer som ogräs ;)!!!

Nu ska jag stänga av allt på datorn, diska lite och se ett avsnitt SATC, sen ska jag sova! Imorgon ska jag med Angelica och Evelina till simhallen igen =). Blir nog något liknande som förra gången, men jag ska äta ordentligt innan. Ska bli trevligt!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0