Ren och fräsch :)

Avslutade min kväll med att ta en lång dusch. Tvättade håret, rakade benen och scrubbade ansiktet. Smorde sedan in mig med body butter jordgubb på kroppen och ansiktsmask som ger fukt i ansiktet. Har även gjort fyra "fina" flätor i mitt hår som jag ska sova med, då får jag lockigt hår imorgon :). Så jag har pysslat om mig själv lite ikväll.

Har även kommit igång och pluggat. Jag har skumat igenom boken och kollat lite mer vad jag behöver öva på. Känner att detta kommer bli en LÅÅÅÅÅÅNG vecka :(.

Nu ska jag avsluta kvällen med ett avsnitt SATC.


Imorgon har jag föreläsning redan vid 8 (!). Blir upp tidigt, så därför måste jag sova snart. Sov gott!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0