Önska sig?

Idag är det 1 månad kvar till julafton och jag börjar fundera lite på vad jag önskar mig i julklapp. Vad önskar ni er? Jag har kollat runt lite på nätet och hittat mycket fint :).


Ursnygg klocka från Ur & Penn, 298:-. Skulle bli mer än glad för den med svart urtavla ;).


Elegant ring från Ur & Penn, 149:-. Finns en variant där de går lite över varandra, vet inte hur jag ska förklara (finns på näst sista sidan, "silver", i nya magasinet) och den kostar 179:-. Den önskar jag mig :).


Cool klocka i plast och "diamanter" från Jet Set (Ur & Penn), 598:- Tycker denna med guld"diamanter" vore en dröm för handleden :P.


Superbra träningsbyxor att ha i löparspåret, dessa kommer från H&M och kostar 249:-.


Nitar är STORT i höst/vinter och syns på kläder, skor och accessoarer. Dessa skor är perfekta för mig som har lite svårt att gå i högklackat, klacken är bara 5,5 cm. De kommer från H&M och kostar 299:-. 


Snygga byxor som är perfekta att ha på min och tjejernas powerwalks, svarta ska det vara :). Kostar bara 199:- på H&M.

Detta var "bara" lite av det jag önskar mig. Ska ge mig ut på stan i helgen och kolla julklappar till familjen, kanske hittar jag något som jag själv kan önska mig?

/Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0