"Nu tändas tusen juleljus"









Nu är första ljuset tänt, lussekatterna uppätna, glöggen drucken och julstämningen är TOTAL! Jag har haft en otroligt mysig första advent med min Richard. Vi tände massa ljus, lyssnade på julmusik och bara njöt av varandras sällskap :). Hur har ni firat?

Andra advent ska firas med Evelina och Angelica :). Först brunch på Pitchers, sedan julbak med lussebullar och pepparkakor. Sedan ska vi adventsfika och byta julklappar. Det ser jag VERKLIGEN fram emot <3!

Det är dags för mig att dra igång med plugget nu, sedan blir det kanske ett avsnitt SATC innan läggdags ikväll. Hörs senare!

 

Kommentarer
Postat av: Hugo

Vad fint ni gjort. Har inte fått någon lussebulle eller glögg men sett "Luftslottet som sprängdes"

2009-11-29 @ 18:47:24
Postat av: Mamma

Vad mysigt det ser ut!! Vad fint du (ni?) har gjort! Har första plåten i ugnen med lussisar!



PUSS

2009-11-29 @ 19:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0