Linköping


På bussen tidigare så försökte jag skriva ett inlägg, men internet ville inte =(.
Nu är jag i alla fall tillbaka i gamla, goa Linköping. Har inte hunnit mer än att byta om till pyjamas, fixat iordning mig för att sova och vattnat blommorna. Ska alldeles strax släcka för dagen.

Har haft en mysig söndag i Stockholm. Det blev som sagt Täby Centrum med mamma där jag fick ett nytt coverstick =) (tack!). Köpte även med oss lite middag. När vi kom hem gick jag upp och pluggade och mamma började med maten. Hann läsa ganska mycket i boken. Blev sedan bjuden på supergod middag i form av oxfilé och potatis och till efterrätt fruktsallad =). Mums! Efter det packade jag ihop mitt pick och pack och fick skjuts av pappa till bussen. Sedan har jag suttit på bussen i 2,5 timme och pluggat =).

Har även kollat lite vad som händer i veckan. Det blir mycket plugg som vanligt, men jag ska även försöka ta det väldigt lugnt. Som ni vet från tidigare inlägg har jag inte mått suveränt senaste veckan, så därför måste jag prioritera vila, motion och sömn! Måste komma i balans igen. Ska även hinna med att träffa Evelina och Angelica i veckan =). En middag hos någon av oss, ska bli superroligt!

Nu ska jag börja med att sova ordentligt i natt. God natt <3.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0