Längtar

Jag längtar till jullovet!! Jag börjar bli ganska trött på den här pressen som skolan kräver hela tiden. Det är så mycket och jag känner att jag inte riktigt hinner med =(. Vi ska läsa en bok + 2 artiklar i veckan. Sedan tentas dem av på olika sätt. Först var det dugga, imorgon är det hemtenta och på måndag är det seminarium. Inte nog med det, samtidigt ska jag och A skriva ett miniprojekt med ny litteratur som vi måste leta upp...Den här kursen slutar 26 november. Håll ut ;). Sedan börjar nästa kurs och den ska tydligen vara lite lättare, jag hoppas!

Under jullovet ska jag "resa" hit...

till Gotland (Visby). Mina snygga mjukisar. Gissa om jag längtar!!!??? Jag vill åka imorgon =). Jag ska nog vara där i lite mer än en vecka och fira jul tillsammans med familjen <3.

Nog om jullov, det är en och en halv månad kvar (bara!). Idag har jag varit på en gästföreläsning som var väldigt intressant. Handlade om en långtidssjukskriven kvinna som fått hjälp genom forskning att komma tillbaka till arbetslivet. Sedan satt jag kvar i skolan ett tag och läste i boken. Åkte hem och "snajdade" om för en långpromenad runt ån med Angelica och Evelina. Kom hem och gick direkt till mataffären. Resten av kvällen har ägnats åt att läsa, läsa, läsa...Nu har jag bestämt mig för att lägga ner och sova istället ;).

Så jag önskar er alla en underbar natt. Jag sitter här framför datorn om 9 timmar igen...hörs imorgon!
/Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0