Klarade det =)

Jag klarade duggan som jag hade idag! Trots att jag mådde dåligt hela förra veckan och har därför inte hunnit plugga så mycket. Känns bra att jag fixade det i alla fall och kan nu börja läsa nästa bok =).

Ska alldeles strax byta om och gå ut på en powerwalk med Evelina (och kanske Angelica). Ska bli skönt att röra på sig trots att det är jättemörkt ute (redan) =(. Frisk luft gör att man blir lite pigg i alla fall! Sedan är det ju SPAkväll som gäller ikväll, ser verkligen fram emot en riktig "pyssla om mig-kväll" ;).

Dags att göra lite nytta. Tjo!
/Elin


En låt som jag tycker är ganska bra och jag tillägnar den lilla pappa =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS!!! puss

2009-11-02 @ 21:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0