Julshopping :)


Detta är dagens shopping :). Har införskaffat en del julklappar till familj och vänner idag. Kan ju tyvärr inte berätta vad jag köpt då mina nära och kära läser bloggen ;). Dock är jag inte färdig med någon ännu! Svängde även förbi Netto innan jag gick hem och köpte glögg, julmust och godis till kvällen :).

Även två julstjärnor fick följa med hem <3

Det är det första "juliga" jag har hemma i år :). Imorgon blir det till att ta fram adventsljusstakarna (både de elektroniska och den som man tänder varje advent). På söndag är det sedan första advent och då ska vi julfika jag och Richard. Vi ska dricka glögg och julmust, äta pepparkakor och lussekatter (köpta, har inte hunnit/orkat baka), tända första ljuset och lyssna på julmusik :). Någon mer än jag som längtar?

En av mina favoritjullåtar

Vilken är din?

Kom i alla fall hem ifrån min shoppingrunda på 2 timmar och var helt slut och hungrig. Åt en matlåda som jag hade i kylen och kollade på SATC :). Har inte hunnit mycket mer än det och fixat två julklappar på nätet ;).

Har även fått riktigt ont i huvudet :(, så jag ska ta en huvudvärkstablett nu och sen försöka plugga lite. Ha det fint!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0