Hungry

Nu har jag precis satt mig ner i soffan =). Har varit ganska effektiv nu på eftermiddagen/kvällen. Var först ute på en powerwalk med Evelina idag igen ;), 1 timme och en kvart blev det idag! Har haft spänningshuvudvärk hela dagen och orkade därför inte springa, men en rask långpromenad i friska luften gjorde susen. Kom hem och började städa sovrummet. Tyckte att det var så mycket saker överallt, så jag och Richard plockade undan vårt och sen så drog jag en repa med dammsugaren. Så nu är det beboligt igen ;). Har även hunnit duscha och byta om till min mysoutfit.

Sitter nu och väntar på maten som jag idag får serverad =). Blir köttfärssås och spagetti, mums. Magen kurrar och jag är superhungrig.

Ikväll är det bästa kvällen på tv =). DH och Christine får ni bara inte missa. Först ska jag ringa B och prata lite med henne <3!

Strax mat...
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0