Home sweet home <3


Jag idag: Halvuppsatt hår, elegant och enkelt ;). Glasögon (jag är fast!). Grå långkofta från Vila.

Nu sitter jag här i sängen igen, trött, seg och lite illamående (åt lite för mycket till middag). Det har varit full rulle hela dagen. Först så satt jag och Ameli med grupparbete hela dagen i bibilioteket. Det gick fint! Kom sedan hem och pratade med Ellen och sedan mamma i telefon <3. Efter det gick jag ut på stan och köpte lite födelsedagspresenter, skönt att ha det gjort!


Sneak peak på farmors födelsedagspresent från mig och Richard. Vad kan det vara??

Hade egentligen tänkt diska innan DH som börjar 21, men eftersom blogg.se dummar sig, så hann jag inte det =/. Aja, jag får diska i pauserna ;). Efter DH är det Christine och sedan läggdags. Blir väckt med skönsång av pojkvännen halv 6 i natt! Men det är jag själv som valt det ;). Han håller för fullt på med hemlighetsmakerier och ska strax fixa en tårta till den stora dagen. För er som missat, jag fyller år imorgon =).

Fick en tidig födelsedagspresent, kolla bara in denna snygga video som min mamma "gjort" :P. Nu DH!!!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0