Hemma




...men inte länge till!
Ska alldeles strax gå iväg till biblioteket och sätta mig med böckerna. Känner mig megatrött (eftersom jag hade svårt att somna igår och gick upp med tuppen idag), lite småhängig och otroligt omotiverad :(. Men det är bara att bita ihop, det handlar om en vecka.

Blev föreläsning imorse och sedan satte jag och Ameli oss i "Baljan". Fikade och läste, gick sådär. Köpte biljetter till julsittningen, så den ser jag verkligen fram emot :). Mamma kommer till Linköping den helgen, men hon ska förmodligen hälsa på sin syster, så jag hoppas det löser sig. Har hunnit äta matlåda i form av amerikanska pannkakor som var kvar sen igår :D och kollat ett avsnitt SATC. En trevlig lunch som nu övergår i plugg!

Ikväll blir det promenad :). Längtar efter att röra på mig och få frisk luft, blev ju "bara" 4 promenader och simning förra veckan :P. Hörs senare!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0