Happy Birthday

Min födelsedag är snart över och den har varit jättemysig. Tyvärr har vädret inte varit det bästa, det har i princip regnat hela dagen :(. Men lite dåligt väder stoppar inte mig från att vara glad :). Avslutade arbetet med projektet ganska tidigt idag just eftersom jag fyllde år ;). Åkte hem och vilade i soffan med nya numret av CHIC. Städade sedan lite och ställde fram fika till gästerna som kom på kvällen.


Fin och GOD tårta som min älskling hade gjort <3


Mysig fika med tårta, saffransbullar, cookies, julmust och kaffe :). Ser riktigt tjusigt ut ;).


Hugger in på första biten :). MUMS!!


Triss i snyggingar i soffan ;).


Ameli var där och ville födelsedagsfika med mig :).

Det blev en supermysig fika som slutade med BSF ;). Sedan har jag duschat samt smort in mig med Body Butter Jordgubb som jag fick av E i födelsedagspresent. Den doftar himmelskt.

Sådär, nu ska jag börja avrunda min kväll. Är jättetrött efter att varit vaken sedan kvart i 6 (somnade om i en halvtimme). Hörs imorgon!

/En glad 21-åring ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0