God natt...

...från Antarktis!!!



I alla fall nästan Antarktis. Jag var som sagt väldigt frusen när jag kom hem efter skolan, så jag bestämde mig för att plocka fram min stora, härliga dunjacka från Boomerang. Så jag hade alltså vinterjacka på mig den 5 November i år! Usch...hur kallt ska det bli??

Kvällen har i alla fall ägnats åt att laga mat. Det blev tortillasrullar i ugn med ost på =). Till det grönsaker, creme fraiche och tacosås. MUMS!!! Kollade sedan på Criminal Minds, som för övrigt var riktigt äckligt, läskigt och obehagligt idag. Annars har vi bytt lite mellan EMA Awards och Batman Begins. Jag ville se det första och Richard det andra :P. Vi har lite olika smak han och jag ;). Hehe...

Nu ska jag i alla fall släcka för kvällen, börjar bli lite trött nu =). Imorgon är det MASSOR av läsande som gäller och sen på eftermiddagen ska jag åka med min gamla grupp (!) till Norrköping och äta middag med dem, sen kanske gå ut och ta en öl (cider) eller två...trevligt trevligt.

Så nu säger jag och min...

...dunjacka god natt =). Hoppas på lite varmare temperatur imorgon ;).
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0