Gamla foton

När jag letade efter foton på mormor och morfar hittade jag även gamla bilder på mig och kompisar. Bilderna får tala för sig ;).

Min karriär som modell:



Detta var 2005 och jag trodde man skulle se "tuff" ut på bilderna, jag ser mer arg ut :P.

Mina kompisar och jag =):

S till vänster, jag till höger (?) och B sittandes =D. Detta var 2006.


B, jag, E och S framför Taxinge Slott 2006.


Jag, E och E 2005.


Jag och E på tåget 2007.


Ellen och jag när vi tog studenten 2007.

Det var allt jag orkade lägga upp idag. Var det bättre förr??
Nu ska jag göra mig iordning och snart åka till Thomas och Annika på middag. Ska bli gott och trevligt =).

/Elin






Kommentarer
Postat av: Julia

Tack vännen. Vad glad jag blir, det värmer. <33

2009-11-11 @ 20:33:27
URL: http://juliaanna.blogg.se/
Postat av: Lacka

haha, jaa men jag lovar. Nästa gång ska du också få vara försökskanin :) Just det, var det trevligt igår då? Ja vi är så sjukt duktiga och produktiva tycker jag! På lördag it is, längtar som sjutton! :)

Ha en bra dag! PUSS!

2009-11-12 @ 06:52:49
URL: http://lackalejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0