Födelsedagspresenter =)

Fick även en massa fina presenter igår.


Rosévin och en resehårfön av E.


Vitt vin och armband från A, H, H och A. Asti martini från M.


En godiskaktus fick jag av Evelina och Angelica, barndomsminnen!!


Rolig bok, den är tom ;), av B och hans tjej. Body Butter med jordgubbsdoft av E =).


Ett vackert grytunderlägg och fyra glasunderlägg i sten av Bebii, S och T.


En av de vackraste blombuketter jag fått/sett i hela mitt liv. Av Annika och Thomas! Min favoritblomma är den ljusrosa, gerbera <3.


Av Ameli fick jag den största klubban hon kunde hitta...haha!

Det var ju hur många fina, roliga, vackra och underbara presenter som helst. Tack kära vänner för superfina presenter <3!

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0