Födelsedagsmiddag :)

Planen var att gå och lägga sig tidigt, men jag fastnade med en av mina födelsedagspresenter...kan ni gissa vad??

Jag har haft en underbar kväll med familjen :). Vi åt Kycklinglasange som pappa gjorde, öppnade paket och åt sedan Creme brûlée som mamma gjorde. Det var supergott allting. Avslutade kvällen med lite Idol, idag var mina favoriter Erik och Calle :). Vilka var eran favorit eller era favoriter? Såg inte avslutningen, men läste just på expressen att det var Reza mot Erik på slutet...otippat! Inte Reza kanske, men Erik. Han är ju BÄST ;). Tillslut så fick Reza lämna programmet :(.

Aja, nog tjatat om Idol. Imorgon blir det en powerwalk på morgonen och sedan är det Kvarteret skatan på eftermiddagen, kvällen ska ägnas åt "fest" hos farmor och farfar :). Blir en härlig lördag, vad ska ni hitta på?

Nu vill jag givetvis visa er mina fina födelsedagspresenter som jag fick idag...

 
Det jag alltså har sysselsatt mig med halva kvällen är denna skönhet, en mobiltelefon från LG KP500 :). Fick den av mina föräldrar och jag tycker hittills att den är TOPPEN!!!


Supersnygga klackskor med "nitar" från lillasyster :). Kan användas till en lite sötare klädsel för att bryta av med, lagom klack för mig som har svårt att gå i högklackat ;).


YSL Concealer eller vad det heter :P. En sådan ville jag verkligen ha :). Från mamma och pappa!


Presentkort på 500 kr på Gina Tricot :D. Hösten är räddad ;). Av mamsen och pappsen :).

Tack älskade familj för helt underbara presenter!! Jag blev verkligen JÄTTEglad för allt :D. Älskar er <3.

Nu måste jag nog ta och sova lite ;). Sov gott!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0