B-Active


Jag blev rekommenderad av min mamma att man kunde äta (dricka) B-vitamin om man inte är utomhus i ljuset så mycket. Jag menar det är ju ganska svårt att time:a dem ljusa stunderna under dagen när man går i skolan. Långpromenaderna jag gått i veckan har ju varit i mörker och då är klockan ändå bara halv fem! Så eftersom jag är lite trött mest hela tiden så tänkte jag prova dessa. Det är en brustablett som jag köpt på Apoteket. Det ska även vara bra att äta dessa när man är påverkad av stress, vilket jag är mest hela tiden. Jag tog första tabletten i morse och den smakade ingenting...(skulle smaka apelsin). Men men, jag kör den varannan dag och c-vitamin varannan, så får vi se vad som händer. Uppföljning följer...

Ville även lägga in en snygg kommentar om att mina naglar faktiskt ser lika snygga ut som dem gjorde när dem var "nylackade" i måndags. Det har alltså snart gått 4 dagar och jag har levt som vanligt. Suveränt! =)

/Elin

Kommentarer
Postat av: Mamma

D-vitamin sa jag!!! :o) PUSS

2009-11-06 @ 16:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0