Att göra:

  • Tisdagen ska ägnas åt att skriva en hemtenta under dagen (8-16). Efter det kanske jag och Angelica ska åka till simhallen och simma =)!!
  • Onsdagen är det supertidig föreläsning som gäller, sedan grupparbete ihop med A. På kvällen är vi bortbjudna till Annika och Thomas på middag. Trevligt!!
  • Torsdagen blir en lååååång dag. Först är det föreläsning och sedan ska jag och A sitta kvar och jobba meded miniprojektet. Sedan skulle jag vilja hinna röra på mig, men samtidigt måste tiden ägnas åt att städa och göra fint inför finbesök på fredagen <3. Ska även fixa min naglar och sola ansiktssolarium.
  • Fredagen är det kanske grupparbete som gäller på morgonen. Vid 12 är det frissan som gäller för mig =). Och vid 16 kommer min Bebii. På kvällen ska vi sedan till NH och umgås med hennes gamla pluggkompisar, ska bli trevligt.
  • Lördagen är The Big Day. Då kommer nog E och E upp hit vid lunch och sedan beger vi oss nog ner på stan en sväng. Då ska lägenheten vara i toppskick ;). Sedan blir det tidig middag och efterrätt innan gästerna kommer vid 19 och framåt. Längtar!!
  • Söndagen blir en riktig slappdag. Kanske drar med tjejerna till något trevligt fik =). Behöver nog plugga lite på kvällskvisten, annars ska jag bara ta det lugnt och umgås med mina vänner innan dem åker tillbaka till Stockholm och Örebro.

Det var min vecka i punkter, vad ska ni göra??
/Elin


Kommentarer
Postat av: Lacka

Jag är absolut på simning imorgon kväll! Och jag längtar också till helgen :D vi hörs imorgon!

2009-11-09 @ 12:50:21
URL: http://lackalejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0