AJ :(


Blev en STOR påse på H&M idag :). Egentligen inget speciellt, utan bara sådant som jag verkligen behöver. Med alla rabatter och kuponger landade det på 240 kr, inte illa för en hel påse!

På vägen hem från H&M fick jag jätteont i höften :(. Vet inte vad som hände. Det gör skitont rent ut sagt. Halltade hem och har fortfarande ont när jag sitter ned :(. Vad kan det vara? Det gör liksom ont inuti...Jätteskumt! Planen var ju att gå en kvällspromenix med Evelina, men blir inte detta bättre så blir det nog inget :(. Jag som ville!!!

Ska i alla fall sätta på mig träningskläderna, hoppas på att jag kan/orkar cykla hem till henne och sen bestämma mig där. Vad ska ni göra ikväll?

Dags att kila! Ha det fint.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0