091126

Idag blev det en lite småstressig och nervös morgon igen. Övade på presentationen, tryckte i mig lite frukost och fixade iordning mig. Åkte sedan till skolan och övade presentation tillsammans med Ameli. Vid 10 var det dags :). Jag är nöjd med vår prestation! Dagen har annars ägnats åt att kolla på andras presentationer, några bra och några mindre bra :P. Annars har jag bara hunnit komma hem och plasera mig i soffan ;).

Ska alldeles strax springa iväg med Richard till H&M och ikväll blir det promenad med Evelina och "förfest" hos Angelica :). Ska bli jättetrevligt, dock är jag supertrött :(. Imorgon är jag LEDIG, men ska ändå ägna dagen åt plugg. Dock ska jag även ge mig iväg ut på stan och kolla julklappar (så ni som vet att ni ska få något av mig, skicka önskelista!). På kvällen ska jag och Richard ha myskväll <3. Först ska jag bli bjuden på restaurang :D och sedan blir det nog idol och snask :). Vad ska ni hitta på?

Angående stövlarna i förra inlägget, de är NYA! Det är nog det första jag shoppat på flera veckor/månader, är sååå stolt :). De kommer från Skopunkten och kostade mig 359:- med 10% (som man får i deras nya medlemsklubb). Vad tycks?
 
I LIKE!!! De är så himla moderna dessutom ;).

Dags att dra. Hörs!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0