091125


God kväll allesammans!
Idag har det varit en fullspäckad dag som vanligt :). Gick upp med tuppen vid 7 imorse och cyklade till skolan i ösregn :(. Hämtade ut hemtentan som jag klarade galant (stolt!). Jag och Ameli skrev arbetet och firade sedan med fika :). Skrev klart arbetet och övade sedan på presentationen innan vi cyklade hem vid ett. Fick i mig lite lunch och somnade sedan gott ;). Vaknade i tid att hinna packa väskan inför simning och städa lite smått.

Simmade 82 x 25 meter idag :). Hade verkligen längtat efter att slänga mig i poolen igen! Efter det så köpte jag, Evelina och Angelica med oss mat och "snask" hem. Käkade gott, kollade BSF samt Paradise Hotel och åt världens kladdigaste kladdkaka (men GOD var den). När de cyklade hem så diskade jag undan och övade sedan på presentationen som vi ska hålla imorgon :S. Hoppas det går fint :), önska oss lycka till!

Morgondagen ska alltså ägnas åt det, presentation. Slutar inte skolan fören vid fem och då ska jag cykla supersnabbt hem så att jag och Richard hinner till H&M. De har klubbdag imorgon och då har de 10% på allt :). Vet att det inte är mycket, men när man behöver köpa lite, så kan man ju lika gärna passa på ;). Måste köpa mig lite nya strumpor och bastoppar med lång ärm. På kvällen blir det sedan powerwalk med Evelina och sedan hem till Angelica och "förfesta" lite med dem, efter det hemgång ;). Blir en intensiv, men trevlig dag. Vad ska ni göra?

Nu ska jag börja avrunda, ska cykla tidigt imorgon *gäsp*. God natt <3.
/Elin  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0