091123

Lite tomt på bloggfronten för tillfället, eller vad tycker ni ;)?

Var så himla seg på bussen igår så jag sov mest hela vägen :P. Kom hem och bytte om till pyjamas och somnade. Idag sov jag lite för länge för att hinna blogga ;). Sedan har jag haft fullt upp resten av dagen :). Det är mina ursäkter till att det varit lite dåligt med bloggande från min sida, men nu är jag back on track.

Var ju hemma hos Richard och hans familj igår, det var supermysigt att träffa C, P och hans föräldrar igen :). Åt middag, pratade och hade det trevligt. Sedan åkte jag och Richard "hem" till min familj. Min snälla mamma skjutsade oss till tunnelbanan och därefter åkte vi alltså bussen tillbaka till Linköping.

Så idag vaknade jag alltså i Linköping igen. Åkte till skolan och jobbade grupparbete med Ameli från 10 till 16. Hade sedan vårt sista mentorsamtal innan redovisningen på torsdag. Cyklade hem i mörkret :( och vände i dörren. Jag och Richard åkte iväg till Ikano och Willys för att storhandla till vår tomma kyl och frys. Så nu har vi släppat med oss massor av mat hem. Till middag blev det köttfärssås och spagetti :). Resten av kvällen har jag ägnat åt att packa upp mina väskor, diskat, tvättat kläder samt kollat på Raw. Vad har ni gjort idag?

Här är lite egobilder + presenter jag fick i helgen :).

En liten vodoodocka som jag har som nyckelring fick jag av lillkusinen!


Fick en julkalender från HARIBO av mammsen <3. Den vill jag VÄLDIGT gärna ha :D!


Samt en pärlplatta av lillkusinen med världens bästa namn på, ELIN ;).

Nu ska jag kolla internet och mailen en snabbis, sen sova. Upp tidigt och duscha innan biblioteket. Imorgon ska vi skriva klart vårt arbete och dessutom göra en powerpointpresentation till konferensen på torsdag, nervöst :S.

Sov gott <3.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0