091120

Idag åker jag "hem" till Sthlm och min kära familj <3!! Det ska bli så himla roligt att träffa dem igen :). Helgen ska ägnas åt att fira pappa och mig, på lördag även farmor. Sedan ska jag och familjen på kvarteret skatan på lördag eftermiddag. Det blir en lugn och trevlig helg :).

Igår orkade/ville/hade jag inte tid att skriva i bloggen. Kom hem vid nio från fikat med L. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, diskuterade massor av "mysko" människor som vi stött på i butik som vi båda arbetat i osv. Vi träffades vid fem och när vi hade pratat ett tag så kollade vi klockan, då hade hon redan hunnit bli halv nio! Haha...men det betyder väl inget annat än att vi hade trevligt och hade vettiga saker att fördriva tiden med ;). Henne träffar jag gärna igen :).

Kom sedan hem och kollade på Criminal minds och efter det något annat som jag inte kommer ihåg vad det hette :P. En tv-slapp-kväll i alla fall. Nu är det dags för mig att sätta lite fart, ska träffa Ameli klockan nio för att cykla till skolan och fortsätta lite på vårt grupparbete. Sedan har vi tid hos vår "mentor". Efter det åker jag hem och vänder, ska åka med Bus4you runt lunchtid :). Så min dag är minst sagt fullspäckad.

Hörs när vi hörs!
/Elin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0